4 Temmuz 2007 Çarşamba

Kaptan 1. Bölüm Özeti

1. BÖLÜM


Yavuz, Deniz Lisesinden son sınıfta atıldıktan sonra ailesiyle bağlarını koparıp Kaşa yerleşmiştir. Yıllardır Kaşta kaptanlık yapmaktadır. Hayatta dayanamadığı bir şey varsa, o da yapamazsın denmesidir.

Ünlü ve zengin bir politikacının kızı olan Gökçe ise sevgilisi Cemin evlenme teklif etmesinin ardından biraz düşünmek için arkadaşı Pelinle birlikte Kaşa tatile gelir. Bugüne kadar hep ailesinin istediği hayatı yaşayan Gökçe, ilk defa ne istediğini düşünmek için kendine zaman tanır.

Yavuz ve Gökçenin yolları tatsız bir tesadüfle kesişir. İlk gördükleri andan itibaren her ikisi de birbirinden nefret ederler. Yavuzun hem en iyi arkadaşı, hem de yardımcısı olan Rıza, bir kadının Yavuza bu kadar ters gittiğini görünce fırsatı kaçırmaz ve Yavuzun damarına basacak lafı söyler; Bu kızı hayatta elde edemezsin.

Yavuz, Gökçeyi elde etmek için elinden geleni ardına koymaz. Yavuzun bir iddia için başladığı bu serüveni aşık olmasıyla son bulacaktır. Bu süreçte Rıza ve Pelinde yakınlaşmışlardır. Gökçe ve Yavuz birbirlerine aşık olmaya başlarlar, her ikisi de gerçekleri açıklayıp mutluluklarını gölgelemek istemezler. Ama Rıza iddia meselesini ağzından kaçırır ve böylece Pelin her şeyi öğrenir... Gökçenin öğrenmesi de uzun sürmez. Yavuz Gökçeye her şeyi anlatmaya gittiğinde Gökçe çoktan İstanbulun yolunu tutmuştur bile.

Yavuz gerçek aşkı bulmuşken peşini bırakmaya niyetli değildir. Yıllardır ayak basmadığı İstanbula ve baba evine dönmesi ne kadar zor olsa da Gökçe için bunu göze alır. Ama Gökçe, Ceme çoktan evet demiştir bile. Yavuzun İstanbula gelişi herkesin hayatını değiştirecektir.

21 yorum:

yalçın dedi ki...

çok teşekür derim güzel dizi çekmisisniz

esra dedi ki...

ya niye 4 bölüm oynamıyo ya zaten merakla bi hfta bekliyoz oda oynamıyo niye izleyicelere böyle işkence cektırıyonuz yönetmen bey niye yayına koymuyonuz niye ya

almira dedi ki...

yaaa lütfen bu diziyi yayına koyun yaa rica ediyorum lütfenn ööff yaaa çok güzel bi dizi...:(

murat dedi ki...

arkadaşlar bu dizi güzel ama kaldırıldı galiba. 4. bölümü yayınlanmadı. ve show tv nin internet sitesinde yayın akışında da ismi geçmiyor.

aşık kız dedi ki...

ya ben aarda kural'a aşığım.ee dizisinede ama yayınlanmıyo neden?sinir oldum yani...olmuyoki ama 3. bölümden snra merakla bekledim ama 4.bölüm çıkmadı neolr geri yayına koyumn neolur.yalvarırım beni ardamdan ayırmayın

selma dedi ki...

dizi cok güzel ama 3 bölüm de sonra ne olu neyse cok güzel dizi

Jessica dedi ki...

yönetmen BEY ne olursunuz sesimizi duyun tekrar yayınlansı merakla bekliyoruz eğer bizi okuyorsanız
bize acıyın yayınlanacaksa bir haber gönderin...
çoooooooooooook öledim m m ve çooooook özledik...

aydınn dedi ki...

ya neden hemen bitiriyorsunuz
filim çok süper lütfen devamı gelsin ya biliyoruz 10bölümde bitiyo bari 10 kadar gelsin ya
lütfen bekliyoruz kaptan başlasın
akrep kralı boş verin onu koyun ya ?
?????????????????****

ece dedi ki...

ya diziyi nie yayından kaldırdınız çok güzeldi ya of neden hep güzel diziler kaldırılıo

tolga dedi ki...

ulan yönetmen bu dızıyı yayınlayıp ızleyıcılere reyrettırıp neden 3 bolum sonra kesıyorsun oyuncuların parasınımı veremıyon nedır kardesım yaa nıye yayımladınız o zaman. sızın ben ta...

selim dedi ki...

lütfen dizinin devamını verin çok sevdim diziyi

selim dedi ki...

yakardeşim ilk önce diziyi sevdiriyosunuz sonra bitiriyosunuz eyer bitirecekseniz yarıda bırakmayın

boris dedi ki...

ya budizi çok güzel ençok erkek oyuncuyu sevdim

boris dedi ki...

ya lütfen diziyi devam ettirin yoksa bida hangi firma yapıyosa ofirmanın dizisini izlemicem bu diyi devam ettirin

marya dedi ki...

ben bu diziyi çok sevdim benyut dışında yaşamak rica ediyorum diziyi devam ettirsinler

marya dedi ki...

ben diyi çok hayran sarı saçlı çocuğu çok beniyorum

marya dedi ki...

var benim koca olmak keşke

marya dedi ki...

sarı saçlı erkeyim benim

marya dedi ki...

sen gelmek benim kap0tanım olmak yakışıklı

play boy dedi ki...

abi dizi manyaktı 5 6bülümde olsa gizeldi vay be gençliğimi hatırlattı bi an neyse şimdilik bay

Lemon Pie dedi ki...

Maalesef arkadaşlar yapcak bişey yok bittii:(:(