17 Temmuz 2007 Salı

kaptan dizi 3. bölüm özet

3. BÖLÜM

Yavuz Gökçe nin ailesinin teknesinde kaptanlık yaparak Gökçe'nin hayatına sızmayı başarmıştır. Gökçe bu duruma sinir olup bir şekilde Yavuz'un gitmesini sağlamaya çalışır. Ama Yavuz her zamanki gibi insanlara kendini sevdirmeyi başarmıştır. Özellikle de Cem'in kız kardeşi Berna Yavuz'a bayılmıştır nevzat, Yavuz ve Rıza'nın peşine takılır ve Atasoy'ların teknesinde vakit geçirir. Ama tabii Nevzat bu boş durmaz... Karısına iş buldum yalanıyla tekneye gider gelir ama başı sonunda fena belaya girer. Rıza da hâlâ Pelin'le tekrar birlikte olabilmeyi ummaktadır ama umudu fazla sürmez.Gökçe Yavuz'un kendisini Cem'le birlikte görmeye dayanamayacağını düşünür. Bu onun gitmesini sağlamak için en iyi yoldur. Bunun üzerine Cem'le olan ilişkisini en samimi ve sıcak şekilde Yavuz'un gözleri önünde yaşar. Hatta daha da ileri gider ve evlilik olayını hızlandırarak tarihi belirler. evlilik tarihi kararlaştırılınca yıkılır. Gökçe bu hamlesinden sonra Yavuz'un gideceğinden emindir ama Yavuz onu yine şaşırtmayı ve hatta üzmeyi başaracaktır.

19 yorum:

Unknown dedi ki...

tek kelime ile harika bi dizi nekadar reiting alıyor bilmiyorum fakat daha iyi reklam la yaza hatta devamı cekılırse onumuzdeki yıllara damgasını vurucak bir seneryo oyuncularda kalıtelı 10 numara dizi...

gökçe dedi ki...

dizi cidden mükemmel.oyuncular bi kere harika oynuo,diziyi gerçek kılıoyo.yapmacık dizilerden cok sıkıldıgımız bugunlerde izlerken herseyı unuttugum dizi umarım yayından kaldırılmaz...

sherihonorr dedi ki...

tek kelimeyle mükemmel bir dizi ama reklamlarda flagmanını göremedimm umarım yayından kaldırılmamıştır bizi bilgilendirirmisiniz

_RoMeO_MeRt_ dedi ki...

inşallah kaldırılmamıştır öyle bir dizi kaldırılmaması lazım harika bir dizi acı hayattan sonra seyrettiğim en güzel dizi kaptan umarım kaldırılmamıştır reklamınıda göremedim bu pzrtesi olur inşallah heyecanla bekliyorum

nevra dedi ki...

dizi cok güzel yayından kaldırıldımı acaba

Sevda dedi ki...

en kaptan dizisini tekrar yayında görmek istiyorum :)

Sevda dedi ki...

kaptan dizisini yayında görmek itiyorum lütfen.. :)

derya dedi ki...

arkadaslar bu televizoncular boyleler guzel dizi olur kaldirirlar kotu dizi olur yayinlarlar en iyisi televizonlar kapatip kendimiz dizi cekelim saka gercekten sezon dizisi budurrr ama anliyana bende her dizilere bakmam bir kactanesine anlamsiz diziler var televizonda bence fuzuli zaman kaybi cok merak ediyorum nolduda kaldirdilar kaptan dizisini insallah yakin zamanda televizoncular kedine gelirlerde yayinlarlar

busracikk1 dedi ki...

ya ben bu dizicileri anlamiyorum..kendileri olup bitenleri biliyo ama bizi burda catlatiyolar...kardesim biri bi habr versin ne olup bittigni nerdeyse iki haftadir yok yani saatte bir koymuslarmi yada cikmismi yada onunla alakali haber varmi diye bakiyorum ama NAH...birsey yok..walla acisinlar be abi..bizleri boyle meraklandiriyolar...BARI BIR HABER VERIN NE OLUP BITTIGINI..DEMI? ya cildircam..bu ne walla halimi gorseniz hak verirsiniz..lutfenn dizicilerden biri okuyip haber versin>>>LUTFENNNNNNNNNN!!

Unknown dedi ki...

a.g. ben böle işin bi dizimiz wardı onuda siktiler a.g. ben böle yönetmeliğin

giseam dedi ki...

kaptan dizisinin yayından kaldırıldıysa eqer hangi hakka hizmete güvendide kaldırdı anlamıyorum...bu ülkede herşey reytinq galiba diğer izleyenlerin hakları yoqq.. ya abicim hem koyuyosunuz bizi diziye bağlıyosunuz sonra bi bakıyors dizi bitmiş allh allh ne güzel dünya be..eqer kaldırıldıyda show tvnin kanalının yüzüne bakmam.show bizi unutsun...!!!

Jessica dedi ki...

hayatımda izlediğim en harika dizi.
oyuncular mükemmel.TEKRAR yayınlansın
dörtgözle bekliyorum.inşallah yeni bölümler çekiliyodur.pazartesi yayınlanmasını umut ediyorum umutlarımızı boşa çıkarmayı.çooooooooooooooooook öledim... çooooooooooooooooooooook...

yelda dedi ki...

hergün showtv yi izliyorum belki KAPTAN yayınlanır diye...
saçma sapan diziler koyuyosunuz.
yayınlamayacaktınız bare son bölümünde final deseydiniz
bu yazdıklarımızı yetkili kişi okuyorsa bi cevap yazın.......

pınar dedi ki...

artık diziyi seyretmek istiyorum bu ne biçim kanal

moryel28 dedi ki...

süper olmuş ya bu dizi
tek kimeyle harika bu senaryo bir daha gelmez seyrettiğim en güzel dizi oyuncular itinayla seçilmiş
hepsi on numara umraım devamı gelir

damloula dedi ki...

maalesef kaptan halatları çözdü ve gitti bir daha da bu limana dönmeyecek çok bekledim ama yok meisten kaşaaa kaştan meise artık böyle bir söz söylenmeyecek...

Tahir Can dedi ki...

HERKESİN YAZDIĞI GİBİ BENCEDE TEK KELİME İLE HARİHA BİR DİZİYDİ KALDIRILIŞININ NEDENİNİ ANLAMADIM VE ANLAYAMIYORUM BENCEDE BU DİZİ YENİDEN YAYIMLANMAYA BAŞLANILMALI VE SÜHHESİZ ÇOK FAZLA REİTİNG ALABİLECEK KAPASİTEDE:d

mert dedi ki...

devam etsin

messi dedi ki...

bugune kadar show tvde yayınlanan en güzel diziyi nasıl kaldırırsınız anlayamadım bu diziyi yine bu yaz show tvde ne kadar çok görmek istediğimi anlatamam lütfen devam etsin LÜTFEN...